تغییر سیاست خدمات پس از فروش نسل اول Apple Watch

اپل اخیرا اعلام کرده که سیاست خود مبنی بر ارائه خدمات پس از فروش نسل اول Apple Watch را برای سه سال دیگر تمدید می‌کند. مدتی است که چندی از کاربران نسل اول Apple Watch در شبکه‌های اجتماعی نظیر توییتر و Reddit از خرابی ساعت هوشمند خود اعتراض داشته‌اند. بر همین اساس مراکز ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش اپل در آمریکای شمالی تا سه سال دیگر، پس از تاریخ خرید این محصول، خدمات پس از فروش آن را به دارندگان نسل اول Apple Watch ارائه خواهند داد.

بعضی از کاربران این محصول گزارش‌هایی مبنی بر جدا شدن روکش پشتی این ساعت از بدنه داده‌اند. یکی از کاربران نیز ادعا کرده که مکانیزم بکار گرفته‌ شده برای چسباندن کاور پشتی به بدنه ساعت دوام زیادی نداشته و از این مسئله شکایت داشته‌است. اپل نیز در راستای جلب رضایت مشتریان خود، اعلام کرده که مدت‌ زمان ارائه خدمات پس از فروش نسل اول Apple Watch را افزایش خواهد داد. این تغییر سیاست همچنین شامل Watch Sport و ساعت‌های دارای بند  Hermès نیز می‌شود.

تغییر سیاست خدمات پس از فروش نسل اول Apple Watch

اپل مدت‌هاست که به دلیل پشتیبانی و ارائه خدمات پس از فروش محصولات خود، به‌عنوان کمپانی نمونه شناخته می‌شود و معمولاً پشتیبانی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری محصولات خود را بیشتر از شرکت‌های دیگر ادامه می‌دهد. اپل واچ نسل اول در سال 2015 به‌صورت عمومی وارد بازار شد و با وجود اینکه در چند ماه گذشته نسل جدید آن معرفی و عرضه شده، اما همچنان به‌صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری از طرف اپل پشتیبانی می‌شود.  نسل اول Apple Watch همچنین قابلیت اجرای نسخه جدید Watch OS را در کنار نسل دوم ساعت‌های هوشمند اپل دارد.

اشتراک در شبکه های اجتماعی

علیرضا فرجی 26 ساله - طرفدار نویسندگیِ خلاقانه - عاشق موسیقی، فیلم و تکنولوژی - به گوگل، مایکروسافت و اپل علاقه دارد و سه‌گانه پدرخوانده و ماتریکس را بهترین آثار هنری دنیا می‌داند.

دیدگاه بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ستاره دار* اجباری هستند.