تسلا در صدد رقابت با Apple Music

شرکت تسلا در تلاش است تا یک سرویس پخش موسیقی برای اتوموبیل های هوشمند خود توسعه دهد تا بتواند با سرویس هایی نظیر Apple Music رقابت کند به گزارش وب سایت خبری cultofmac، تسلا در حال مذاکره با استودیو های پخش کننده موسیقی است تا برای توسعه و ارائه سرویس پخش موسیقی در اتومبیل های هوشمند خود با آنها به توافق برسد.

یکی از مدیران تسلا در این باره گفته است که این شرکت عقیده دارد ارائه قدرت انتخاب سرویس های مختلف به مشتریان حق آنها بوده و این مسئله برای کمپانی بسیار مهم است. هدف تسلا به دست آوردن رضایت مندی هرچه بیشتر مشتریان است.

به نظر می رسد این اقدام تسلا برای رقابت با سرویس های پخش موسیقی دیگر مانند Spotify ، Google Play Music و به ویژه Apple Music در iOS  و CarPlay باشد. چرا که تا پیش از این اپل و تسلا در زمینه های مختلفی با یکدیگر به رقابت پرداخته بودند. اپل سعی دارد تا با توسعه هوش مصنوعی و به راه انداختن اتومیبل های خودران به جاده ها وارد عرصه تولید اتومبیل های خودران شود و از طرف دیگر تسلا سعی دارد تا با ارائه سرویس های مشابه به مشتریان، با سرویس های مختلف اپل رقابت کند.

پیش از این نیز تیم کوک، مدیر عامل اجرایی اپل در مصاحبه ای ادعا کرده بود که هوش مصنوعی مادر تمام تکنولوژی ها است و اپل در آینده ای نزدیک قصد دارد نرم افزارهای اتومبیل های خودران را به صورت عمومی عرضه کند. کوک در ادامه مصاحبه خود اذعان کرده بود که اپل فعلا قصد تولید اتومبیل با برند خود را ندارد و فعلا تلاش دارد تا با همکاری کمپانی های خودروسازی، اتومبیل های هوشمند تولید کند.

اشتراک در شبکه های اجتماعی

دیدگاه بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ستاره دار* اجباری هستند.