اسنپ‌چت با تبلیغات واقعیت افزوده همراه می‌شود

تبلیغات تبدیل به خون درون رگ بسیاری از شرکت‌ها شده است. از این رو اینکه این شرکت‌ها برای پیدا کردن راه مناسب استفاده از واقعیت افزوده به هر دری بزنند اصلا تعجب ندارد؛ مخصوصا زمانی که این تکنولوژی با کیت جدید اپل به نام ARK ساخته شود.

اولین شرکتی که نام خودش را در توسعه این نرم‌افزارها به خوبی نشان داده است برنامه اسنپ‌چت است که لنز 3 بعدی خودش را به روی توسعه دهندگان باز کرده است.

«احتمالا تا به حالا یک عروسک هات‌داگ رقصان را که در خیابان در حال تبلیغ باشد را دیده‌اید» این را وبلاگ اسنپ‌چت در یک پست نوشته و ادامه داده: «او حالا دوست جدید ما و محبوبترین لنز تا به امروز است که حدود 2 میلیون بازدید داشته است. عروسک هات‌داگ رقصان نشانه جدیدی است که کاربران ما چقدر در استفاده از این قابلیت هیجان دارند. حالا نوبت شماست.»

بر اساس گزارش اسنپ‌چت از هر 3 کاربر این برنامه یکی از آنها هر روز لنزهای این برنامه را استفاده می‌کند، که این باعث می‌شود بتوان یک جامعه آگاه و مطلع از تغییرات در تبلیغات را داشته باشیم. «صحبت در مورد تبلیغات شد؟ این لنز‌ها فقط به عنوان اسباب بازی مورد استفاده قرار نمی‌گیرند؛ آنها یک ابزار برای هدایت نظرها به سمت تصمیم خرید و دیگر موضوع‌های تجاری هستند.»

در حالی که ما با درآمدزایی شرکت‌های تبلیغاتی اصلا مخالف نیستیم اما در عین حال این قابلیت‌ها نباید تبدیل به راه‌هایی برای تنها نشان دادن تبلیغات شوند. این مشکلی است که قبلا در مورد تکنولوژی مشابه iBeacons به وجود آمد که آن را تبدیل به ماشین تبلیغات بیهوده می‌کرد.

اما همچنان اگر شما دارای شرکتی هستید که می‌تواند کاری انجام دهد، موفقیت هات‌داگ رقصان اسنپ‌چت چیزی است که شاید روزی به‌دردتان بخورد.

اسنپ‌چت را می‌توانید از اپ‌استور بر روی دستگاه‌های دارای iOS 9 و بالاتر نصب کنید.

 

اشتراک در شبکه های اجتماعی

دیدگاه بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ستاره دار* اجباری هستند.