بخش پشتیبانی در iTunes Connect راه‌اندازی شد

هفته گذشته اپل طی یک پست در وبلاگ رسمی خود از راه‌اندازی بخش خدمات پشتیبانی مشتریان در iTunes Connect خبر داد. اپل در ادامه توضیح داد که این بخش امکان برقراری ارتباط میان کاربران و توسعه‌دهندگان را ارائه خواهد داد. اپل ادعا می‌کند که این بخش می‌تواند کمک زیادی به توسعه‌دهندگان کند تا به سؤالات و نظرات کاربران در اپ‌استور پاسخ دهند.

توسعه‌دهندگان همچنین از این‌ پس می‌توانند با راه‌اندازی بخش پشتیبانی و ارائه دسترسی‌های لازم، نقد و بررسی‌های محصولات نرم‌افزاری خود را از طریق iTunes Connect به مشتریان ارائه دهند.

بخشی از متن پست شده توسط اپل به این شرح است: «شما از این‌ پس می‌توانید به متخصصان بخش پشتیبانی سازمان‌تان امکان پاسخگویی به مشتریان اپ‌استور از طریق iTunes Connect را بدهید. همچنین کاربران از این‌ پس با دسترسی Admin یا Costumer توانایی نقد و بررسی محصولات شما را خواهند داشت. مدیران تیم توسعه‌دهنده شما می‌توانند انتخاب کنند که آیا این دسترسی فقط مختص کاربران باشد یا با نقش‌های دیگر موجود در تیم ترکیب شود. کاربرانی که تنها نقش پشتیبانی مشتریان به آن‌ها داده‌شده است، می‌توانند به منابع و آموزش‌های لازم در بخش Users ، Roles و My apps در iTunes Connect دسترسی داشته باشند. زمانی که آن‌ها روی My Apps کلیک می‌کنند، آن‌ها به بخش امتیازدهی و بررسی هدایت می‌شوند و می‌توانند به بررسی و نظرات مشتریان پاسخ دهند.»

این کار علاوه بر باز گذاشتن دست توسعه دهندگان برای رفع مشکل کاربران، می‌تواند باعث اشتغال زایی و استخدام نیروی متخصص به صورت تمام وقت و پاره وقت برای پشتیبانی شود.

اشتراک در شبکه های اجتماعی

دیدگاه بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ستاره دار* اجباری هستند.