مدیر بازاریابی اپل واکنش ها به ARkit را وصف‌نشدنی خواند

یکی از اتفاق های مهم کنفرانس WWDC در ماه گذشته بی شک معرفی ARkit بوده که توانایی تجربه و تلفیق واقعیت افزوده و ترکیبی را به توسعه دهندگان می‌دهد.

Greg Joswiak، مدیر بازاریابی اپل در مصاحبه با The Australian business Review واکنش ها به ARkit را غیر قابل وصف بیان کرد.

او همچنین ایده های بی‌شمار توسعه دهندگان در رابطه با این تکنولوژی را فوق العاده وصف کرد و گفت: «آنها همه چیز با ARkit می سازنند؛ از بالرین چوبی که روی زمین می‌رقصد تا نوار متر مجازی. عملکرد آنها در این بازه زمانی کوتاه بی نظیر است.»

در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر ساخت عینک AR توسط اپل دست به دست می شد، اما مدیر بازاریابی اپل به جای اشاره به این موضوع از پتانسل میلیاردها آیفون و آیپد موجود در دست کاربران برای پیشبرد این تکنولوژی صحبت کرد: «به نظر من آیفون و آیپد در حال حاضر مجرای عظیمی برای پیشبرد این تکنولوژِی محسوب می‌شوند. واقعیت آن است که اکنون ما میلیاردها آیفون و آیپد در دستان توسعه دهندگان داریم که در جایگاه خود فرصت فوق العاده ای است.»

Greg Joswiak در ادامه به همکاری IKEA با اپل و بعد تجاری این تکنولوژِی نیز اشاره کرد.

اشتراک در شبکه های اجتماعی

دیدگاه بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ستاره دار* اجباری هستند.