پیشنهادهای ویژه Apple Pay در چین

اپل یک جشنواره فروش ویژه از طریق Apple Pay در چین راه انداخته تا بتواند سهم بیشتری از پرداخت‌های موبایل در این کشور را به خود اختصاص دهد. این پیشنهاد ویژه از امروز تا پایان روز بیست و چهارم جولای ادامه خواهد داشت.

در حال حاضر بیشترین آمار پرداخت‌های از طریق تلفن هوشمند در کشور چین، در اختیار شرکت Alibaba است که به نظر می‌رسد هدف اصلی اپل برای راه‌اندازی این جشنواره فروش ویژه، رقابت با این شرکت باشد. در این جشنواره ویژه که به مدت شش روز برگزار می‌شود، مشتریان در صورت خرید از طریق Apple Pay می‌توانند مشمول تخفیف‌های ویژه‌ای شوند. تخفیف‌های در نظر گرفته‌شده تا سقف 50 درصد بوده و اکثر کارت‌های اعتباری مورد استفاده در چین را نیز پشتیبانی می‌کند.

این جشنواره ویژه بزرگ‌ترین رویداد فروشگاهی اپل از زمان ورود Apple Pay به چین است.

مراکز مورد تائید اپل برای این جشنواره شامل 28 مرکز خرده‌فروشی غیر آنلاین از جمله Starbucks و Burger King به همراه 16 فروشگاه آنلاین از جمله فروشگاه اینترنتی دوچرخه Mobike  و اپلیکیشن مسافرتی-توریستی Ctrip می‌شود.

تمام این فروشگاه‌ها میزان تخفیف‌هایی یکسان به مشتریان ارائه نمی‌کنند و ممکن است برخی از آن‌ها تخفیف کمتری به مشتریان خود عرضه کنند. علاوه بر این، 17 بانک چینی اعلام کرده‌اند که مشتریان در صورت خرید از کارت نقدی یا اعتباری آن‌ها از طریق Apple Pay می‌توانند از جوایز ویژه‌ای بهره‌مند شوند.

در حال حاضر سیستم‌های پرداخت مجازی نظیر Alipay و WeChat Pay به ترتیب با 53.7 و 39.5 درصد سهم فروش در چین در سال 2017، نبض بازار پرداخت‌های موبایل این کشور را در دست دارند و اپل قصد دارد برای افزایش میزان استفاده از روش پرداخت مجازی خود، سهم بیشتری در پرداخت‌های این کشور را از آن خود کند.

اشتراک در شبکه های اجتماعی

دیدگاه بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ستاره دار* اجباری هستند.